برسامبرسام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

شاهزاده کوچولو

آش دندونی عسل برسام

1392/4/12 1:05
نویسنده : الناز
3,727 بازدید
اشتراک گذاری

اولین دندون برسام عزیزم 26 خرداد 92 نیش زد و من هم تصمیم گرفتم تو اولین فرصت واسش آش دندونی بپزم البته به کمک مامانی و خاله پریسا.

همین شد که تو روز سیزدهم از دندون دار شدنش مجالی برای این کار پیدا کردیم .روز جمعه 7 تیر ماه که  خا له اینا با مامانی اومدن خونمون دیگه پسرم 3 تا دندون داشت 2 تا از پایین و یکی از بالا. اتفاقا دندون بالاییش همون روزی که آش و بار گذاشتیم جیک زد.

قصد داشتم با احتساب در و همسایه ها و آشناها 35 تا ظرف آش پخش کنم.البته  20 تاشونو می خواستم با یه سری لیت برسام که خودم درست کرده بودم و با خلال دندون به در ظرف آش زده بودم تزیین کنم و مابقی که مال همسایه ها بود رو بدون عکس پخش کنم ولی آخر کار دیدیم که آش کم اومد البته چون جمعه بود و از 17 واحد همسایه ها 6 تاشون خونه نبودن به همشون رسید ولی به خودمون و مامانی و خاله پریسا و 5 تا از فامیلا آش نرسید و این شد که قرار گذاشتیم جمعه بعد هم تو خونه مامانی برای کسایی که آش نرسیده دوباره آش بپزیم البته نا گفته نماند پخش آش که تموم شد من یه ظرف پر آش از گوشه کنار آشپزخونه پیدا کردم و مثله تبرکا کلش رو بین 6 نفر جیره بندی کردیم خداییش هم خوشمزه شده بودمزه اش که زیر دندون هممون موندخوشمزهخوشمزهخوشمزه

اینم یه سری عکس از دندونی فیل کوچولوی مامان

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

حدیث بانو
11 تیر 92 3:00
سلام مبارکه دندونت عزیزمممممممم با اجازه من شما رو لینک کردم
سمیرا
20 تیر 92 18:38
وایییییییی چه پسری فداششش منم یه پسری تو راه دارم
مامان سید عرشیا
21 مهر 92 19:51
مبارک باشه مروادیدهای سفید رنگت. تولدت هم مبارک باشه عزیزم. ماشالله چه گل پسر نازی. خدا حفظت کنه