برسامبرسام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

شاهزاده کوچولو

تولد 9 ماهگی برسام

1392/4/4 21:26
نویسنده : الناز
685 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته نازم 2 روز مونده بود که 9 ماهشو تموم کنه متو جه شدم  اولین مرواریدش جیک زد.

راستش خیلی ذوق کردم آخه یه کوچولو هم نگران بودم که چرا تا حالا دندون در نیاورده برای همین هم واسه 3 روز دیگه نوبت دکتر گرفته بودم که دیگه پسری مامانشو از نگرانی درآورد

منم یه کیک سفارش دادم, هم به مناسبت تولد 9 ماهگیش هم نیش زدن دندون کوچولوش.

مامانی و خاله مرجان و عمه زهره و... مهمون جشن من و فرشته ام شدن.

 

باب اسفنجی هم مثله من دو تا دندون داره... ولی دندونای من از پایینه دراومده که!!!!!!!!!

بزار امتحان کنم ببینم مامانم کیک خوبی گرفته یا نه؟

مامان عاشق این ریخت ترش کردته جوجه

برسام در فکر نقشه ای برای وسایل روی میز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)